Drakendroom 2004

Here comes the dreamer….18-2-04

na een 2 uur durende leessessie in het laatste deel van de ‘levende schepen’trilogie’ waar een grote rol is
weggelegd voor de roots van de draak,deed ik het licht uit en viel ik na een half uurtje in slaap..

mn droom begon met mezelf,kijkend door het raam bij mn bureau op mijn kamer. Uit de sloot achter ons huis rees opeens
een blauwe draak die met enige moeite het luchtruim koos. Vol verbazing keek ik het grote wezen na,sommige delen van zijn lichaam veranderden van kleur(groen/geel)

In het volgende stuk liep ik naar het hekje voor de dijk waar ik een vaag fotomodel tegenkwam,uitzinnig begon ik te vertellen
dat ik een draak had gezien, ze reageerde er niet echt op en een vaag gesprek begon erop-
uitkomend dat ik foto’s van haar mocht maken met mn digicam..🙂 Het ging helaas niet door,
waarom weet ik niet precies meer…

Het laatste deel speelde zich af midden op de zonnige vlakte tussen Bierum en holwierde
waar ik met Nine(?)stond te praten over mijn ‘encounter’ met de draak. Plots wees ik hoog in de lucht naar
een groot stel vleugels(vogelachtig) en zagen ik mijn 2de draak en het euforische gevoel dat
ik had werd alleen maar groter. ook Nine was stunned door mijn gelijkheid: de terugkeer van
een legendarische soort. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat we de H-3 opliepen om het Jasper
te vertellen

Er zat een mooie gelukzalige vibe in deze droom en een bevestiging van mijn eerdere gedachte
dat hoe intensiver de gedachten voor je slaap gericht zijn op 1 onderwerp hoe meer kans je hebt
dat je erover droomt!!!

Leave a Reply

