Stukje rap mei 2012

Eyo een jaar of een vijf geleden brak de ban in mn hoofd

ik raakte in die tijd bezeten van een plan met een flow
het ging zo, ‘van ik ben jelger voel me beter dan ooit
ik help mensen in een restaurant ze geven me fooi

mn leven is mooi….vrienden maak ik bij de vleet
en elke dag duik ik in t water van de zee
voel me fris, ik voel t als een fase van mn geest
tisalsof ik nooit dichter bij mn vader ben geweest

na hij overleed, over lijden schrijf ik teksten laat
en hoe het is om nu bewust mn eigen weg te gaan
letters staan, ze kunnen dansen als ik cryptisch ben
engels in de mix ha , mind is recipient

of all i can feel’, maar he terug naar die tijd
ik vond mezelf in een jaar en kwam t vluchten voorbij
zojewil is t cliche en veel gestress en gezwoeg
het maakt niet uit want dit is hoe ik mijn depressie versloeg

Iedereen voelt zich machteloos,maar he
dat is hoe t gaat als jij op aarde bestaat
elk mens is in gradaties wel verdrietig en kwaad
en wordt heen en weer gesmeten tussen liefde en haat

Wordt vervolgd..

Image 

Leave a Reply

